Tuesday 22 May 2012

Kulit Cantik, Badan Slim


Hai semua! Entry kali ni kami nak selit sikit petua atau tips untuk kulit sihat + cantik + berseri. Especially untuk mereka yg pentingkan kecantikan dan kesihatan!

Kulit cantik dan sihat, idaman setiap wanita.

Pada bulan yg lalu, saya diserang alergik yang amat dahsyat! Bila berjumpa dgn pakar kulit saya di Pusrawi, saya disahkan terkena alergik yg disebabkan oleh bakteria yang diberi nama Staphylococcus aureus (susah betul nak sebut!). Saya diberi ubat untuk membunuh bakteria tersebut dan terpaksa keluar duit sebyk RM700+ untuk rawatan tersebut (wuwuuu T_T).

Olive Leaf dari GNC, RM187 - RM233

Sehingga la saya di-rekomenkan oleh Tunang terchenta kepada sejenis supplement yg dpt membunuh bakteria dlm badan. Olive Leaf dari GNC. Kata Tunang saya ni, Olive Leaf berfungsi utk membunuh kuman atau bakteria di dalam badan. Ambil sebiji-2 setiap hari pada setiap pagi sebelum breakfast. Hasilnya selama saya makan utk satu minggu, badan rasa lebih segar. Cuma efek ubat tersebut pada badan kita ialah anda akan berasa gatal2 di badan akibat kesan toksin keluar dari badan dan juga anda akan demam, kesan tindak balas Olive Leaf dlm tubuh anda.

Lennox Firm Up Collagen Drink, RM135, Guardian.

Selepas seminggu mengamalkan Olive Leaf, alergik di badan saya semakin berkurangan. Selain Olive Leaf, saya juga mula mengamalkan pengambilan kolagen utk kesihatan kulit saya. Maklum la lagi bbrp bulan dan hari nak jadi Raja Sehari ni penampilan harus la dijaga. Kolagen yg saya ambil ialah Lennox Firm Up Collagen Drink. Rasa nya sgt sedap. Kolagen ini juga halal dan diiktiraf oleh KKM. Minum satu botol setiap hari pada setiap malam sebelum tido. Selepas sepuluh botol, saya dapat rasakan kulit lebih anjal, lebih lembut, sihat dan berseri!

Be slim and healthy!

Daaaannnn….jangan lupa, pakai PB setiap hari selama 8 jam! PB dapat mencantikkan juga kulit melalui FIR yg disuntik ke dalam nya.  FIR dlm PB dapat Detoksifikasi kan badan dan membunuh sel-sel tak normal dalam badan (punca kanser) dan sel sel kulit mati. Ia juga boleh menyekatakan warna dan tona kulit. Hasilnya sgt memuaskan! Bukan shj kulit lebih cantik, sihat dan berseri, anda juga dapat mencantikkan bentuk badan menjadi lebih menawan! 

Jadi, jangan tunggu lagi...Mari bersama2 menjadi sihat untuk diri sendiri dan yang tersayang. Kerana diri mu begitu BERHARGA. Hubungi kami untuk sesi percubaan dan pembelian.

Cuba lah rasai keajaibannya. 

No comments:

Post a Comment